Äntligen..

är jag klar med läxorna så jag tänkte skriva om vad jag har gjort idag när jag kom hem från skolan.

Jo, först var jag med Emma och så åt vi mellis, sen åkte vi med min mamma och min lillebror till 124
( läs det baklänges ) för att jag skulle köpa ballerina skor och Filip ville köpa hångelband. Iaf så köpte jag 3 par ballerina skor. Ett par chock rosa, ett par turkosa som var rutiga och ett par vita som jag tror att jag ska ha på skolavslutningen. Fast jag och min mamma har samma storlek så vi ska dela lite på skorna tror jag. Sen när vi kom hem därifrån så gjorde jag och Emma läxorna och sen gick vi till Ella. Det var kul och vi spelade någotspel som hette Woman on top och nåt annat jag inte vet vad det heter på en bra hemsida.

Nu måste jag sluta, klockan är ganska mycket.

Kram på er alla♥

++    ++
+++  +++
++++ ++++
+++++++
+++++
+++
++
+




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test