Äntligen sommar<3

Okej, just nu regnar och åskar det men igår
och tidigare idag var det ju super varmt.
Jag har ju inte bloggat på ett tag men här kommer lite om varje dag:

Måndag:

Jag var på F-torget med Ella och Emma.
Det var kul jag köpte:

 
ett armband med 3 berlockar


ett läppglans från H&M
kostade bara 10 kr!

och så köpte jag en pennvässare men den
är i skolan nu s jag kunde inte ta någon bild.

Tisdag:

Då hade vi innebandyavslutning.
Det var tråkigt att innebandyn är slut men
kul för att det var en rolig avslutning.
Vi fick åckså våra grejer från pick`n`paint.
Jag hade gjort en liten burk som ser ut som ett hjärta,
är jätte glad för att jag äntligen fick hem den.

Onsdag:

Först var det en svettig dag i skolan,
det var verkligen supervarmt!
Sen var  jag med Emma och vi målade bl.a våra
tånaglar och år glass.

Idag, Torsdag:

En lika varm dag i skolan med spanska, matte, bild och musik,
i slutet så läste våran lärare också "masage" berättelser och så fick vi
massera varandra. Jag masserade Emma.
Sen efter skolan åkte jag och klippte mig.
Det blev jätte snyggt fast kanske lite kort.
Sen gick jag hem till Ella och så var Josefine,
Tilda och Aina där
( dom är några tjejer i min klass ).


Aja, det var nog allt.
Imorgon har vi iaf studiedag men då ska jag hem till
Emma så då blir det nog inget bloggande, vi får se.

Ha det bra, tralala
Kram F


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är lugnt(om joggningen)!!!!

2010-05-20 @ 18:51:10
URL: http://emmisenz.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Du glömde en sak på onsdagen... jag fyllde år!!!=D

2010-05-21 @ 11:23:03
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: Jag

Okej, jag glömde en sak. I onsdags så fyllde min kompis Mathilda år ( www.mmiah.blogg.se )

2010-05-22 @ 10:29:24
URL: http://feliziaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test