Hej<<3

Förlåt för att jag inte skrev något mer igår kväll, men jag hann inte.......

Jag Emma, Johanna ( hon som jag och Emma gick hem till) och Mathilda åkte till _______ och shoppade, jag köpte:




Body Splash ( typ parfym ) och läppglans/ läpp balsam






Body splash - Strawberrygarden

Från H&M 39.50 :-
( egentligen var det 4 st med olika lukter, men jag och E,J och M
delade så att vi fick varsin och bara betalade 10 :- var)




Läpp balsam/ läppglans

Från the Body shop 59 :-
( jag vet att det är mycket, men den är bra för läpparna, är inte testad på
djur och så luktar den jätte gott. Finns i flera olika sorter)


Ha det så bra// Fiffi







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test