Hej<<<3

Har inte hunnit blogga på ett tag nu..... hoppas ni förlåter mig

Va på disco igår!!!



Det va kul, men jag dansade inte med nån kille, fast jag bryr mig inte, jag hade ju mina söta kompisar att dansa med<3

När jag kom hem hann jag precis se slutet av Let`s dance. Jag hoppades ju att Claudia skulle vinna, men Mattias var såklart en värdig vinnare<3






Idag har jag delat ut reklam igen. Det gick mycket snabbare denna gången, men det var inte lika kul för jag kände mig lite dålig :(


Ha det så bra allihoppa// Felicia






Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, jag är din söta kompis:D Det var synd att inte Claudia vann:( Men Mattias var nästan lika bra, han var iaf mkt bättre än Willy:)

2010-03-27 @ 18:22:43
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test