Hej<3

Eftersom jag inte har bloggat på ett tag så kan jag ju berätta
vad jag har gjort dom senaste dagarna istället...

Fredags:
Jag har fått mitt första jobb!!!!
Jag delar ut reklam, kanske inte världens roligaste
jobb....... men jag tjänar 350-500:- varje månad.
Ganska bra för att bara vara 13!!!
Ja,ja iallafall så kom reklamen jag skulle dela ut
i fredags så jag var tvungen att sortera den.
När jag hade gjort ungefär hälften så gick jag hem
till Emma ( Johanna.Å och Matilda var redan där)
och så spelade vi monster Buzz.
Sen gick jag hem och åt, sorterade resten av reklamen
och såg på Let`s dance.





Lördag:
Vaknade, åt frukost, delade ut min reklam( gick nästan 1 mil),
bakade muffins, kollade på TV, spelade innebandy match
(vi vann med 5-0, jag la 2 av målen!!!),
åt middag, kollade på körslaget.





Söndag:
Kommer inte riktigt ihåg.....
Vi spelade iallafall våran sista serie-match (innebandy),
egentligen blev det lika, men dommaren dömde bort ett av våra
mål för att han inte såg att den var inne i målet :(
Efter det så åkte vi hem till farfar och Marianne.
Jag och Filip(min lillebror) fick pannkakor och
dom vuxna åt lax. Till efterrätt fick vi jätte god rulltårta,
vi fick också det som blev kvar av rulltårtan med oss hem, mums :P 
Jag och Filip fick också pengar att köpa påsk-godis för.

 


Idag:
Var i skolan som vanligt, sen följde Emma och Mathilda
med mig hem och så spelade vi Dinosaurie Buzz. Det va jätte kul:)
Sen kom mormor och då fikade vi, åt muffinsarna jag bakade
i lördags och lite kiwi. Jag och Filip fick också ett jätte stort
 påskägg med massa godis. Mormor ska nämligen till
åka till Marocko i 2 veckor, så vi hinner inte träffa
henne innan påsk.



Ha det så bra// Fiffi





Kommentarer
Postat av: johanna SS

ja vill också tjäna pengar hur gjorde du för att kunna börja snäll hjälp mig fiffi<3333<33(L)

2010-03-24 @ 15:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test