Hej<<3


Titta vilken söt liten nalle jag hittade när jag sökte på google


Hej<<3

Idag har jag varit i skolan, hemma hos Emma( www.emmisenz.blogg.se) och tagit bilder som vi la in på våran blogg ( www.emmififfia.webblogg.se ), ätit middag, gjort lite läxor och nu sitter jag äntligen här och kan skriva lite. Idag var mina föräldrar och bokade än resa till Fuerteventura,
( tror det stavas så) tror att vi åker den 27 December och är borta i 2 veckor.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Längtar jätte mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det så bra
Kramizzar Fiffi


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åhh vad kul!!=D

2010-03-17 @ 18:46:41
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test