På landet

Hej på er ♥

Är fortfarande kvar på landet
( vi stannar till söndag ).
Idag så har jag kollat på sommarlovsmorgon, varit på ett bibliotek och lånat jätte många böcker för hela somaren, solat, spelat tennis mot min lillebrorsa ( jag vann :)  ) och spelat Nintendo DS.

imorgon ska vi åka till Ullared (( eller Gullared :P ( kommer du ihåg Mathilda ), eller Ge:kås som det egentligen heter )) och shoppa. Det ska bli super skoj. Måste lägga mig tidigare idag eftersom vi ska vara där när det öppnar kl 8.

Nu kommer jag inte på något mer att skriva, så
:) :)HEJ DÅ :) :)

P.S
Jo, jag kom på en sak. Jag har ju vunnit en tävling på Adas blogg och ville bara tacka Emma för att hon messade och berättade det för mig
D.S


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag kommer ihåg!:D

2010-06-21 @ 22:23:25
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test