Ny design

Som ni säkert har sett så har jag ändrat min design ganska mycket.
Hoppas ni tycker om det.
Tycker ni att det är
Hiss eller Diss ?
Kommentera gärna vad ni tycker.

Dessutom vill jag också specieelt tacka Ida och Ella för alla kommentarer.
Jag blev riktigt chokad när jag skulle kolla hur många kommentarer det var och så var det 519.  Tack så jätte mycket. Fast det kommer bli lite jobbigt att räkna vem som har skrivit flest kommentarer. Iaf så är jag jätte glad. Jag slår ju Kissies till och med. Tack igen.

Kraaam Fiffi


Kommentarer
Postat av: ella

Snygg nu är det 597 komentarer

2010-06-16 @ 22:16:04
Postat av: Ida

Hiss!! Den var jätte fin!

2010-06-16 @ 22:37:21
URL: http://thenameisidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test