Hej på er <3

Hejsan svejsan!!
Idag på morgonen så har jag varit och handlat med pappa
( kanske inte så intressant, men det ända jag gjort än så länge. Okej.. Jag har ju vaknat, ätit frukost, tatt på mig kläderna, borstat tänderna och läst lite men det är ännu mera o intreessant ).
Vi handlade på



Jag vet inte om jsg hinner blogga mer idag så jag berättar redan nu vad jag ska göra ikväll.
Jag och Filip ska vara ensamma hemma för mamma och pappa ska på fest och vi hittade ingen  "barnvakt" eller någon kompis vi kunde sova hos. Iaf så ska det bli kul för jag och Filip ska kolla på film och äta godis och pizza, mums.

Nu måste jag sluta för jag och pappa ska spela kort.
Jag tänkte lära honom neger och president.

Kramis  Fiffi

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test