Godnatt :)

Nu måste jag sluta för jag ska göra mig iordning nu för att sova. Ska borsta tänderna, ta på mig mitt nattlinne och så ska jag läsa lite och plocka fram lite saker till 6:ornas middag som är imorgon. jag är lite nervös och osäker på vilken klänning jag ska ta, men det blir nog en turkos. Iaf så ska man gå tjej och kille arm i arm runt hela skolgården medans all andra klasser kollar på, sen så ska vi äta lunch och då måste man sitta bredvid den man gick med.  Jag ska gå med en kille i min klass som börjar på J och slutar på esper. :P

Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, det blev lite konstigt. Det ska stå 6: ornas middag :P

2010-06-10 @ 21:02:29
Postat av: Anonym

Bara så att ni vet så var det jag som skrev förra inlägget

2010-06-10 @ 21:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test