Österrike

Hej pa er <3

Nu är vi framme pü hotellet i Österrike, där vi ska stanna i en vecka. Hotellet är as grymt!!! Det finns en stor och djup pool, en studsmatta, en fotbollsplan, kaniner, dator ( ni kanske fattar det eftersom jag bloggar), fotbollsspel, biljard relax avdelning m.m   Vi at precis middag och det var jätte gott.  Innan vi at badade vi i poolen, det var väldigt varmt vatten.

Pa vägen hit ner till Österrike var vi pa Europa Park. Det var jätte kul men jätte varmt, 30- 40 grader tror jag + stekande sol. Som tur var fanns det massa fontäner och dammar som man kunde ta vatten ifran och hälla över sig. Parken var ganska lik Disney land. iaf sa akte jag Silver star, den var jätte skojig och det pirrade mycket i magen i nerförsbackarna.

Nu ska jag möta Filip i en fiotbollsmatch pa fotbolls spelet. Hall tummarna för att jag vinner :P

Ha det sa bra// Felicia


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Silver star är helt bäst!!:D

Åkte du Blue fire?:)

2010-07-04 @ 00:04:45
URL: http://mmiah.blogg.se/
Postat av: Ida

Det är så kul där, det var också varmt när vi var där =)



Ha det bra!

2010-07-04 @ 11:46:19
URL: http://thenameisidah.blogg.se/
Postat av: Ella

Roligt hotel det hade vårat hotel i österike också fast vi hade får och hästar också fast inte en fotbolsplan



2010-07-04 @ 12:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test