Köpt julgran ♥

Hallå där ;)

För ett tag sen var jag, mamma och pappa och köpte en julgran på Plantagen :)
Vi ska troligtvis klä den imorgon eller på söndag ♥ Vi vill ju hinna njuta länge av den innan jul istället eftersom vi åker den 27 ;) Längtar, längtar, lääängtaaar ♥

Vi var också inne på Brandworld en snabbis, och då såg jag ett par jätte coola hunters som var lite lägre och mer som kängor fast ändå i gummi. Synd att dom bara fanns i storlek 37 och bara i gult
( inte för att jag inte tycker gult är snyggt, för det är det, men ska troligtvis ha mina ganska länge isf och vill inte "riskera" att tröttna) :( Vill nog ha svart eller silver.

Ska nog dra mig ner till TV:n nu för just nu har vi alla -  och då menar jag verkligen ALLA - kanaler. Kollade just på Micke och Molle 2 på Disney chanel :)




Kommentarer
Postat av: M A T H I L D A

Vi ska köpa julgran typ imorgon (eftersom att vi inte ska vara hos pappa över jul)! :)

2010-12-11 @ 10:43:09
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test