Julkalendern


Jag när jag var 2 år :)


Hej gullisar :)

Hemma idag igen :(  Fast det är ju lite skönt att vara hemma och göra vad man vill och bara slappa, men börjar faktiskt sakna skolan lite nu
( I know, jag är knäpp :P ). Hoppas verkligen jag kan komma på Fredag när det är snarket! Hur många tycker jag ska ha på mig min Onepiece isf??

Jaja, nu ska jag kolla på Julkalendern på www.svtplay.se .
Man orkar ju inte gå upp så tidigt på morgonen bara för att kolla på Julkalenderna om man kan få sova hur länge man vill ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag tycker absolut att du ska ha din onepiece! :D Förresten, Emma satte upp dig på "The last song" så att du vet :) KRAM

2010-12-08 @ 17:16:30
URL: http://mmiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test