Hola amigos!

Buenas noches :)

Imorgon har jag spanska prov, kap 7-9. Jätte kul...haha XD
Nej men det ska bli skönt att få det av klarat.
Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer genom att berätta om mina läxor :P

Dom senaste dagarna har jag åkt pulka, åkt pulka och lite mera pulka. Känns som jag inte gör nåt annat, haha :P Nej men man får passa på. Har åkt pulka fredag,lördag, söndag och måndag ( inte tisdag o onsdag för då har jag haft träning och pluggat inför ↑ )
 Har ni åkt mycket pulka kära läsare??

Jag har också ätit mmåååångaaa klementiner. As gött :D Äter nog 2-3 om dagen. Tur att det är nyttigt :P

Nu kommer jag inte på nåt mer att skriva om så









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test