Hatar rubriker :S

Som ni ser i rubriken så hatar jag att skriva rubriker!!!  Kommer alldrig på vad jag ska skriva :S

Hej :)

Skola idag som vanligt. Syslöjd idag. Favvo ämne♥  Håller på att sy ljusgula minishorts. Perfekt nu när vi ska till fuerteventura över nyår och min födelsedag. Längtaaaar :)  

 Det var ganska kul på slöjden idag för jag sa att jag tyckte mina minishorts var jätte långa, men Emma tyckte dom såg ut som trosor typ. Samma som Khadidje i Ana Gina show säger till Kissie. Om ni inte har sett det avsnittet tycker jag att ni ska se det
här.

Förrästen så börjar jag tycka att min "jul design" är lite barnslig. Funderar på att byta tillbaka till min gamla elr göra en ny, fast det orkar jag inte! Vad tycker ni att jag ska göra??

Det här inlägget blev ganska långt så därför bjuder jag på en bild så att det ska bli lite roligare att läsa. Tycker själv det är mycket roligare att läsa om det är mycket bilder.
Tips till er om ni vill att jag ska tycka om er blogg, haha ;)


Jag på Lisse när jag var liten :)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ha en bra kväll:D

2010-12-03 @ 20:10:30
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test