God fortsättning :)

Hallå hallå ;)

Har inte bloggat nånting nu under julen men har heldre velat vara med mina familj och så. På Julafton firade jag först med familjen och sen på kvällen åkte vi hem till mina kussar och firade där. Dit kom även mormor, min gammel mormor och mina 2 morbröder. På Juldagen så firade vi hos Farmor och dit kom även min farbror med sin familj och snart ska vi hem till Farfar och fira där.

Nu tänkte jag iaf berätta vad jag fick i Julklapp
( orkar inte ladda upp bilder på allt )

¤ Svea kofta - mamma o pappa

¤ Lila resväska - pappa o mamma

¤ Ny kudde - "tomten"

¤ Nytt täcke - "tomten"

¤ Vit långärmad - mamma o pappa

¤ hjärta och stjärna från pluto - mamma

¤ Magic tree - Filip

¤ Kofta - mormor

¤ Collage tröja - mormor

¤ Linne - mormor

 ¤ Nagellack - Mathilda

¤ Berlock - Johanna

¤ Ljuslykta - Emma

¤ Choklad - Emma

¤ 140 kr - från adventskalendern

¤ Gossip girl box, första säsongen - Kusinerna

¤ Tidning - Kusinerna

¤ Bok, Nyckelbarnen - Nicole
( mina kusiners kusin, inte min )

¤ Presentkort 500 kr på MQ - Mina 2 halv morbröder och deras mamma

¤ Bok , Hungerspelen - Gammel mormor

¤ 150 kr- Farbror

¤ Bok, vargbröder - Farmor och Lasse

¤ Halsduk - Farmor och Lasse

¤ 500 kr - Farfar och Marianne

¤ Örhängen - Matilda

¤ Kompis halsband - Andrea

¤ Jag och mamma fick en träningsrockring som väger 1,5 kg tillsammans av "tomten"

Sen så fick min brorsa ett Wii
( som jag får spela på när jag vill ) , så av mina morbröder fick jag och min brorsa en till kontroll.

Så, det var alla Julklappar. Men på Julafton så körde jag presentleken med mamma, pappa, brorsan ( jag och Filip visste inte om det så vi behövde inte köpa nåt, hehe :P ) och då snodde jag åt mig:

¤ Collegie block

¤ Överstrykningspenna ( rosa )

¤ Skumtomtar

¤ Trisslott ( ingen vinst )

¤ 2 filmer i 1

¤ läppcerat



Så, nu fick jag nog med allt. Tack för alla fina paket :)










Kommentarer
Postat av: Andrea

Ojj vad mycket! Den där nyckelbarnen boken vill jag ha!

2010-12-26 @ 15:17:15
URL: http://addiisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test