Dag 2 - Mina föräldrar

Nu tänkte jag skriva lite om mina föräldrar. Förts lite fakta och sen en liten text :)

Mamma:

Namn: SUSANNE Karin ...
Ålder: 40 år
Bor: På samma ställe som mig, pappa och Filip

Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkbrun
 Längd: 161 cm



Pappa:

Namn: Rolf URBAN ...
Ålder: 42 år
Bor: På samma ställe som mig, mamma och Filip

Ögonfärg: Grå/blå
Hårfärg: Mörkbrun
 Längd: 176 cm



Mina föräldrar har alltid ställt upp för mig och kört mig till träningar, matcher, kollat på uppvisnigar, skolavslutningar m.m  När jag och min brorsa var små så var mamma alltid hemma med oss så att vi slapp gå på dagis och sen fritids när vi började skolan. Och pappa är ju tränare för mitt innebandy lag och är med på alla matcher och träningar.

Såklart bråkar jag med dom ibland
( eller väldigt ofta), men jag älskar dom såklart ändå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test