Lördag

Halli hallå!!!

Var och shoppade med mamma idag. Köpte det här:

Jeans från New yorker



Linne från New yorker

Collage-tröja från Gina tricot



Böker från Bokia
( ni ser själva vilka det är)



Halsband+ armbands kit från Panduro



Pärl-"klistermärken" till scrapbooking från Panduro



Ville också köpa Graffiti nagellack. Men det var typ slut överallt, så ska köpa det nästa vecka när det kommer in. Jag och mamma åt också lunch på Le Crossiant, tog lasagne och juice.

När jag kom hem började jag såklart läsa Så länge vi båda andas. Har inte läst den än och vill verkligen veta hur det slutar. Tycker dom är så himla bra. Vad tycker ni?? Kom ganska långt faktiskt

Nästan halva boken redan. Läser snabbt, haha XD

Sen efter maten och så, så cyklade jag, pappa och Filip till Götteborg och köpte godis. Sen när vi åt det på kvällen tappade jag faktiskt en tand. Visste faktiskt inte att den var så lös.... Iaf så åt jag en godis när jag kände att det knakade till och så kände jag nåt hårt. Det gjorde inte ont elr så, men det blödde ganska länge och mycket och jag hatar verkligen blod smak. Skulle inte passa bra som vampyr XD, föredrar varulvar mer...... * fniss *

Kram på er<3





Kommentarer
Postat av: ♥Ida♥

Haha, kul skämt!

2010-08-22 @ 09:49:33
URL: http://thenameisidah.blogg.se/
Postat av: Emma

Snygg college tröja+ det andra så klart

2010-08-22 @ 10:24:48
URL: http://emmisenz.blogg.se/
Postat av: ella

har ett sådan line fast i khaki

2010-08-22 @ 20:51:40
URL: http://loveella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test