Skidåkning i Hafjell!!!

Hej<<<3
Vi ær fortfarande kvar i Norge och åker skidor.
(om ni undrar så har hotellet en dator som jag lånar)
Jag har haft jætte kul denna veckan!!!
Har åkt massa skidor och snowboard en dag,
det var jætte kul och lættare æn jag trodde!!!
Har precis ætit frukost och ska snart gå och gøra mig i ordning 
så att vi kan gå ut och åka skidor.

Kommer hem ikvæll så imorgon blir det mer skrivande!!!
 
Kram Felicia

P.S
Dom har typ inte Æ och Ø så det ær dærfør det ser lite konstigt ut.
D.S


Kommentarer
Postat av: Emma (Ida H s kompis i 5D)

Hej Felicia!Jag har oxå varit i Hafjell,jag var där på jul lovet,elr hur är det jätte bra där?

2010-04-14 @ 16:45:24
URL: http://wirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test
Test